mitt liv i lådor.

tillbaka i sundsvall och min lilla 22a.
känns skönt att få vara här dock mindre roligt med en c-uppsats, men men det löser sig!

hur kommer det sig att man samlar på sig så mkt skit, det är helt sanslöt. men det värsta är att jag inte vågar kasta något.
sen har vi alla de saker som man fått från sina ex, det vet man inte vad man ska göra med heller, men det är väl bara att packa ner i en låda och gå ner till källaren med det.

och kläder, små, stora, fula, slitna, vad gör man med det?
de små tänker jag att nä men det kan jag få på mig när jag börjar gå ner i vikt, de stora funkar att sova i, de fula kan bli fint och de slitna är minnen.

inser att man är i den åldern då man flyttar runt och har sitt liv i lådor.
det finns alltså lådor i min källare i mina föräldrars källare som innehåller mitt liv. trots det är jag nöjd med mitt liv.

mitt liv i lådor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0