nischade fotografer

jag tror inte på mig själv för fem öre när det gäller att plåta, tycker inte ens om det längre, allt blir bara skit.
jag kan bara inte ge upp. men när man aldrig får höra att man är bra så ger man upp hoppet om sig själv.
visst mamma och pappa och min syster tycker jag är bra. men det måste dom ju tycka dom är min familj.
jag är lite sugen på att inte komma tillbaka till sundsvall i höst.
jag vill inte konkurrera, när de flesta i min klass är så bra och är nischade fotografer.





Kommentarer
Postat av: Amelie

Monika, du ÄR bra på att fotografera. dina bilder är konst. nästan alla bilder du tar får mej att stanna upp och tänka efter. punkt och slut.



pussar!

/amelie.

2009-05-09 @ 21:46:28
Postat av: teresa

skita snyggt syrran!!!

2009-05-27 @ 20:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0