dag åtta och nio

igår plåta jag the ark killarna Martin och Jeppson inför en club de ska ha på lördag på operan!
sen for jag till en träning och plåta pavlina scasna. och gjorde enkät! fast jag slapp skriva! haha.
det ar praktikant enkät!
På kvällen hände jag med lulu, min älskade lulu, vi var på crust/punk spelning. 
vill verkligen stanna här för alltid.
fast jag tror att jag är en sådan person som lätt tröttnar på städer om jag stannar för länge på dom, som med sundsvall.

Idag ska jag plåta dövfrisör! 
en vinnare i en matte tävling, sen vet jag inte mer!
men jag är grymt nöjd med min tid här, har vart på ettan, två trean, sporten. ja i princip över hela tidningen, varje dag. Det har vart både bra och dåligt, tufft och lätt.
redaktionen är toppen.
vill stanna.  

Kommentarer
Postat av: Carro

Mattetävling, en klassiker! Jag skulle ha fotat min andra idag. Men jag slapp. Istället fick jag fota några gubbar och en golfplan.

2009-03-26 @ 19:39:53
URL: http://carroliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0