Kontinent



idag har jag ring Moa Karlberg på bildbyrån Kontinent, sen fick jag ringa Magnus Laupa för att prata lite till, jag har alltså sökt praktik där i två veckor i mars. Jag vill verkligen och hoppas på ett Ja imorgon när han ringer upp. Det lät positivt, ohh jag vill jag vill!
Visst jag hamnar inte på en redaktion, men jag får hänga och se hur sjyssta bra fotografer jobbar, och min lilla svartabok kan få nya namn inskrivna!

snart ska jag på spining och nästa vecka ska jag övningsköra.
från att ha försökt ta mig upp från en uppförsbacke så börjar det nu plana ut, hopaps bara inte på ett nej imrogon.

jag ska införskaffa mig en Shakti, spikmatta, så jag kan slappna av lite.

nej nu lite gröt sen en promenad till spiningturen!

 

 


Kommentarer
Postat av: danni

ååh låter jättebra ju!

2009-01-28 @ 20:33:21
URL: http://dannidaniela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0