vår

sitter här och är sjukt peppad på livet helt plötsligt.
vet inte om det är dom friska vårvindarna som smeker min kind, eller om det är den nya hårfärgen, eller om det är den underbara klänningen jag köpte idag!


klänningen jag köpte idag, visst är den fin?!


Jag är iaf väldigt glad idag, nästan rörd-glad, jävla hormoner, jävla känslor.
önska att jag för engångs skull kunde ha stabila känslor och tankar. men antar att det kommer ta ett tag, det är väl bara att acceptera att man är sjuk. men jag vet att snart kommer allt gå över, snart är jag stabil igen.
önska folk bara förstod att det är ok att vara sjuk, att det är ok att vara deprimerad, ånestfylld.
jag har lärt mig att leva med det, men visst det är en jobbigt sjukdom, ibland kan man inte kontrollera känslorna. men jag är på god väg, tom på god väg att älska mig själv som jag är.
det är trots allt en vanligare sjukdom än vad man tror.
det är sjukt.

Kommentarer
Postat av: emy

jag vill aldrig mer åka till sunkan. ever.

synd att vi inte hann ses! men det gör vi.

förr eller senare!

2009-04-02 @ 17:22:18
URL: http://emyfa.blogg.se/
Postat av: carro

Jättefin klänning! x

2009-04-03 @ 13:55:46
URL: http://carroliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0