påsk

hemma i uppsala över påsk. det har vart gudomligt. fick leka mig matt med klara och manne innan de for iväg till dalsland. saknar dom och kommer inte hinna träffa dom inna jag åker upp på måndag.
men det har vart mycket mat, sol, och strosa runt på stan. dock lämna jag tillbaka min fina gröna klänning för mina bröst har vuxit och jag kände mig inte bekväm i den, så jag får vänta till vecka 30.
idag har vi fixat på balkongen och ätit god påskmat med m&p, ariela och osvaldo och deras små gossar.
imorgon blir det en promenad i skogen med m&p och sen god middag igen, då är det min tur att bjuda på läckerheter!
söndag då ska jag spendera min dag hos amelie och bara ta igen all tid vi var ifrån varandra!
jag trivs med att ha ledigt och vill verkligen inte tillbaka, men man måste ju plus att jag ska ju sitta och spåna på b-uppsats med de finnaste tjejerna s-vall kan bjuda på!








Kommentarer
Postat av: Danni

Haha du är rolig du! Ser att ni har gjort mina knytten :) Gott! De ska vi göra imorrn!

2009-04-10 @ 21:09:12
URL: http://dannidaniela.blogg.se/
Postat av: c

2009-04-13 @ 10:31:05
Postat av: carro

vi ska görat bra! du ser allt lite solrosig ut. här finns ingen sol.så passa på. x

2009-04-13 @ 10:32:13
URL: http://carroliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0