rött,rött ser bara rött


tagga Monika tagga ner, NU.


folk gillar inte dig, tagga ner, va inte för på, va inte för okvinnlig, va inte dig själv, va inte kramig, va inte ironisk, tagga ner människa, tagga ner.

folk gillar inte dig, folk pratar om dig, folk gör narr av dig på gatan, folk spottar på dig i smyg.
tagga, annars kommer du se rött, bara rött.

imorgon ska jag vara tyst, kall, dissig, kvinnlig, och inte för på.......
imorgon ska jag gräva ner mig själv...


imorgon är det en ny vecka






idag imorgon och för alltid heartbeat

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar dig Monika!

2008-10-05 @ 23:47:07
Postat av: Anonym

Kram från Carro!

2008-10-05 @ 23:47:50
Postat av: Evelina

Du är bäst som du är, Monika.

2008-10-06 @ 22:16:09
URL: http://evelinaburstrom.blogspot.com
Postat av: -laucha-

jag vet hur det kan kännas...men i slutändan är man bara den man är. Nàgon som har problem med hur man är? Dom kan suga FETT!!!

2008-10-13 @ 18:59:00
Postat av: Anonym

upp å ner...ner å upp...fram å tillbaka och tillbaka igen...sick sack är vägen...den är aldrig rak, den svänger alltid lite grann...

2008-10-20 @ 21:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0