pojken med farfarskepsen

i flera dagar har jag sett dig
i lördags, dansa han med flickan med bruna långa håret, det höll hand och log mot varandra, jag gick hem över den isiga staden och träffa på neil halsted, vi dela cigg och pratade om glögg, jag var blöt om mina fötter när jag kom hem. insåg på morgonen att det var den neil halsted jag träffat i den isiga, kalla, blöta staden. men mest mindes jag hur fin du var mot mig kvällen innan.
idag la jag märke till att jag bor i samma hus som pojken med farfarskepsen, och det långa håret, den gråa koftan och den bruna skinnjackan.
idag köpte han pizza på ICA, medans jag köpte två avocado och proviva.
idag var han lika fin mot mig som han var i lördags.

idag






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0