tenta

har tenta imorgon, men kan som inte riktigt ta in det. fast än jag inte pluggat så mkt så känner jag mig lugn. vill mest sitta i min lgh med tända ljus och lyssna på något bra och soft. dricka te med honung i för min hals mår inte bättre och jag hostar som bara den.

solen håller på och går ner över sundsvall och jag är tillfreds med allt. dock har jag en enorm sthlmabstinens. kanske för att hösten i sthlm är underbar. längtar till v46 då ska jag gå längst med gatorna på söder och njuta av allt. se fåglarna flyga över vattnet, sitta med en kafe på en park se folk gå förbi och bara le.


Kommentarer
Postat av: danni

Fin bild!!

2009-10-01 @ 18:24:39
URL: http://dannidaniela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0