sånn

folk gillar inte min blogg eftersom jag inte har bilder.
äsch säger jag då.
det här är den enda möjligheten jag har att skriva. typ.
folk påpekar också att jag skriver för mycket dystar saker om ensamhet och annan skit.
äsch säger jag då.
det här är den enda möjligheten jag har att skriva. typ.
kommer inte ändra på mig. och inte tvinga folk att läsa.
sånn här är jag. här är jag sån som jag är.
det rår jag inte för.


fan trodde jag skulle sluta älska. men ännu finns du kvar.
trodde jag skulle sluta minnas, men jag gör det varje dag,
trodde jag skulle gå vidare, men står kvar.
varför ska det vara så svårt.
svårt att be om tröst av andra, svårt att lyfta luren och gråta.
hatar den jävla fasaden.
hatar
hatar
hatar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0