skorna

har läst bloggar halva kvällen. nu är jag helt yr och full av inspiration. Imorgon blir det lite bilder som jag tagit under sommaren, är dock lite ledsen över att jag lämnade min analoga i sundsvall, ville fota svartvitt.

Så fort mina pengar kommer ska jag ta en hel dag i sthlm, det blir lite affärer som ska besökas och när pappa och jag har semseter ska vi ta en loppisdag, jag har kollat upp loppisar runt om i uppsala/upland.


I sommar har jag hunnit handla två par skor iaf, ett par högklackade som redan använts! och ett para låga spetsiga med ca 1cm klack och en ny badräkt i leopardmönster. har precis lagt ett bud på en sommarklänning på tradera så jag hoppas jag får den!

här kommer bilder på mina nya skor.








snygga eller hur!

Kommentarer
Postat av: carro

Väldigt fina! Loppistur med pappa säger du!? Haha. Vill han verkligen följa med? Eller tvingar du honom? Hälsa dem båda från mig! kram

2009-07-06 @ 23:24:08
URL: http://carroliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0