jag är dum



vart på skolan och pluggat idag, jag fattar inte ändå.
det är nog som du sa för ett tag sen.
"ibland undrar jag om du ÄR dum eller om du spelar dum."
där har du svaret, jag ÄR dum.
det värsta är att efter att du sagt det til mig har jag inte kunnat skaka av mig dom orden.
och föredrar att inte öppna min käft mer. jag tänker på allt innan jag säger något. jag försöker inte bli inblandad i någon diskussion.
att ord från dig eller någon annan människa kan sätta sig så hårt i mig. jag fattar inte.
önska allt var som vanligt igen, som i höstas, när allt var roligt och vi var trevliga mot varandra.
jag önska jag inte var så osäker och tog åt mig av allt alla säger till mig, önska att mina spöken försvann


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0