hoppa av?


jag har fan valt fel, helt jävla fel.
jag ska bita ihop i två år till, biskop kommer jag ändå inte in på och hff, inte en chans, redan fått nej tre gånger.
Vad är det för fel på de jävla lärarna på min skola? dryga, osympatiska, sarkastiska, känslokalla. inte undra på att ingen går till dom och ber om hjälp eller stöd. jag har fan gjort de, ett misstag, ska inte göra om det.
men inte blir man inspirerad av dom inte.
åhh suck. jag pallar inte mer.
borde jag hoppa av?

vart är engagemanget till sina elever?vart är stödet och mänskligheten?
har det blivit så av branschen? då vill jag fan inte bli pressfotograf.
iskalla jävel
arghhhh.

nu ska jag äta sen blir det ett tufft spining och styrkepass i 80min.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0