Kräftskiva i Nippelbo


Vi beslöt oss för att ha en liten kräftskiva. Ida drog i spakarna och vips så var festen igång.


Jag kollade läget och tittade på när bordet började fyllas av diverse småting.


Västerbotten pajen stod på bordet och tallrikar och bestick togs fram.Domkyrkan tittade på.


Se där, borde börja bli fullt.


Vinet på vinbordet, gäster vid sina platser.


Vad väntar vi på? Sukt sukt.


Kampen stod mellan Kineserna och Turkarna.


Fågelbesök, snarare kajor som flög förbi, med slottet i bakgrunden!


Nu är det kalaj tyckte Adam och blåste griljanger.


Mat på tallriken och vin i glaset, dags att hugga in på maten.


Efter lite, snapps, vin, kräftor vart det dags för dans.


Så klart var det inte bara jag som dokumenterade kvällen!

Kommentarer
Postat av: carro

Härligt! Vilken fin lägenhet.

2009-08-20 @ 20:41:51
Postat av: idapida

aoooouuuwwww!!! jag vill ha ännu mer sånna här grejer för mig!!! görchyssta piqs, som always käraste moco.

2009-08-31 @ 10:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0