dag tre

dag tre. går upp tidigt, packar väskorna med fika och laddar kamerorna. vi åkte först hem till Inga och carros pappa i resby, utanför kalmar, för att hämta bilen som kom att bli vår vän. sedan bar det av mot Kosta. det blev ett och annat loppisbesök på vägen.
när vi kom hem till öland väntade camilla, carros mamma, på oss med en utsökt "räkpaj" och lite cider. vi åt oss propmätta och när vi precis blivit färdiga med maten kommer svenne med traktorn. nu var det dags för traktorkörning. kort som jag är nådde jag inte ner till pedalerna så jag fick köra med handgasen. det guppade hej vilt och jag ville bara köra mer! en otroligt lyckad dag. morgondagen bjuder på öland runt!
























Kommentarer
Postat av: carro

Rolig på dig och Svenne i traktorn. Du ser verkligen värsta intresserad ut. Haha!

2009-08-05 @ 00:03:27
Postat av: Monika

nästan lite förtjust. men jag var rädd ska jag tala om för dig carro.tänk om jag kört på cyklisterna på vägen!? fick lov att lyssna ordentligt haha!

2009-08-05 @ 00:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0