dag fyra och fem

oj nu har jag missat att skriva om tors och fre. men nu kommer lite kort!

i torsdags var jag på entré, ett nytt köpcentrum i malmö, jag var där med tali en reporter, vi yra runt och kolla in stället och intervjua folk och invigningen och ja allt sånt man gör med ett VIP kort!!
carolina gyning var där och jag plåta lite. sen var det bara att åka tillbaka till redaktionen där fler jobb väntade, fick ta taxi ut til rosengård för att plåta en en tjej som bloggar om hur bra rosengård är, taxisnubben var underbar!
på kvällen var det plåtning av MFF supportrar.

fredag var det jobb i helsingborg, så jag tog mig upp dit, gick vilse först!
åt lunch med Anna deras nyhetsreporter, sen tillbaka til redaktionen i malmö och plåta en mamma och fasaden av högskolan. fick slutat tidigare så jag tog mig en runda i stan och köpte en klänning och en tröja.

nu vill jag bara ha csn så jag kan köpa skor och byxor!

idag söndag och jag är seg, festa fred och lörd, studenterna här är fan inte kloka!


imorgon blir det tidiga tåget til helsingborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0