dag ett

idag började jag min praktik på city!
dagen började med ett samtal till danni, där vi båda pratade om hur nervösa vi var, jag gick av vid konsert huset i malmö tog bussen till redaktionen, och pang morgonmöte, jobb som skulle göras. Mårten heter min handledare en 30 åring som är sjukt pratglad och rolig! vi var på presskonfrence sen tillbaka för att ladda över bilder, nästa jobba, fota en teater regissör, snabb lunch på redaktionen, en falafel, fy fan vad goa dom är här nere!
efter det skicka mårten mig på jobb SJälv tillsammans med ...., glömt hans namn ooops!
En av dessa bilder blir morgondagens etta bild!
sen vart klockan halv sex och jag sluta för dagen!
nu har jag ätit middag ska iväg och handla mat och sen sova, jag är slut efter den här dagen.
 bilder kommer jag inte kunna lägga upp nu, men jag ska försöka i mån av tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0