power-ballader is the shit.

igår var jag och hämta min stringhylla, på något sätt ska den upp på väggen.
en borr är alltså bra att ha i detta fall!
idag ska jag hammra och spika och sätta upp saker i min lilla 22:a. Måste känna att jag har MIN 22:a.

igår var jag ute med tjejerna, det var sjukt trevligt, det behövdes. jag åt god mat, drack god öl och lyssna på mycket bra musik.
power-ballader is the shit.

väl ute så dansade jag tills jag höll på och dö, och insåg att s-vall är bra litet, som vanligt gick jag hem själv och tyckte livet sög, carro sa något bra igår när vi skulle hem och det var att 
"Vi är för snygga att ingen ser det!"
jag tror fan det stämmer!


Och jag saknar Emy sjukt mycket..
jävla långpraktik

Kommentarer
Postat av: carro

Ja, fan va vi e snygga!

2009-01-24 @ 13:46:49
URL: http://carroliv.blogg.se/
Postat av: emy

ey!

du är snart fri också!



2009-01-24 @ 14:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0