kände mig som en kamel



jag är bakis, söndagsbakis, ska baka scones och ligga i sängen och se på film idag.
igår var en kväll som tärde på mig, jag pallar inte med folk längre.
var på fest hos siv, och han var där, jag kunde inte slappna av, och jag tänkte på den andra som är 36 mil ifrån, och insåg att jag är knäpp. vad håller jag på med?

väl hemma drack jag vatten i mängder, kände mig som en kamel. allt snurrade och jag kunde inte somna, jag började fota istället.
och som att inte kvällen redan varit jobbig så drömmer jag oerhört sjuka drömmar, ja flera. Så man sitter med en obehaglig känsla och undrar om det hänt eller inte.
Jag tror att allt är kaos i min hjärna just nu så jag slappnar inte av längre, inte ens när jag sover.


ibland önska jag att du hoppa av ditt jobb





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0