så var det dags för en ny vecka.

helgen är över, skönt!
jag blir så lätt rastlös på helgerna.


*fredagen var trevlig och billig!
såg Krunegård på stadshuset med Emy och Eve. Guld!!





*lördagen var sportig, o´learys och sverige-portugal med maja, danni, engman och tobs med familj.
for till donken för en hamburgare med danni, sedan sova.

*söndagen träffa jag fisen och emy på skolan, fixa med pressredigerings uppgiften, känndes som att emy skulle iväg i evigheter idag, men hon kommer ju hem på onsdag! och hon ska ju bara til sthlm i två dagar!
kvällen ägnades åt klippning och kladdkake ätande hos sandra, jag prata av mig, det var skönt, fisen cykla på min fina cylle, jag satt i bak!

imorgon, ja du imorgon är det måndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0