sova i den stora sängen

ska sova nu, känns bra. iaf att få gå och lägga sig innan tolv.
imorgon är det torsdag, vilket innebär, snart helg!

pratade med kära syster teresa idag, jag längtar hem nu. ska våldskrama min syster, och hoppa på hennes säng med manne och klara, sen ska jag och barnen springa runt i lägenheten och busa och sen ska vi ta ett bad i badkaret och leka pirater, det är det bästa jag vet, och har jag tur får jag sov i den stora sängen med dom. för att sedan på morgonen bli väckt av dom tidigt som fan, för att se på barnTv och sedan äta frukost.
hoppas det är snö i uppsala, för då ska de vankas pulkaåkning och dricka varm choklad och äta ostmackor i kylan.
helst vill jag bara ligga på golvet och ha en manne och en klara som hoppar på mig, bäst av allt ligga i snön och göra snöänglar.



Kommentarer
Postat av: Danni

Ååh vad mysigt! så du ska hem till helgen?

2008-12-04 @ 00:16:51
URL: http://dannidaniela.blogg.se/
Postat av: Anonym

Knäpp gök!! När du kommer hit kommer barna att skrika och hoppa på dig och inte vilja sova och skrika MONKA!!!!Eller Moniiiká!



PUSS VI SYNS SNART

2008-12-16 @ 16:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0