tingsek

jag är trött nu, mycket trött, så trött att jag sover och sover och sover, men är lika trött ändå.
på onsdag börjar redaktionsövningen, inget jag ser framemot, idag sket jag i pressredigeringen, imorgon är det timbukt och tingsek.
dagarna går nu, en efter varann, jag hinner inte stanna upp och tänka eller klappa mig på axeln och säga
" du klarar det här monika."
allt går på rutin nu. promenaden till skolan, föreläsningarna, lunchen, komma hem, sitta vid datorn, se på film, redigera bilder, planera, fixa, sova, sova,sova. men snart är det över, då ska jag hem till min familj.
jag orkar inte mer, vill bara sova.
imorgon är det tisdag, imorgon får jag inte sova. imorgon ska jag träffa fina tingsek, fina fina tingsek!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du fotat?



Teresa

2008-12-16 @ 16:30:48
Postat av: Anonym

nä inte jag, oj kanske skull skriva vem det är!!

2008-12-17 @ 22:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0